Puszka ex - bearpol.pl
Bearpol to firma, która stawia na bezkompromisową jakość i niezawodność w swoich produktach. Nasze oprawy przeciwwybuchowe, dławnice kablowe i puszki ex są wyjątkowe ze względu na solidną konstrukcję i zaawansowane technologie. Jako producent i dystrybutor, zapewniamy naszym klientom kompleksowe rozwiązania, które przekraczają ich oczekiwania i zapewniają pełne zadowolenie.
- Aktualizacja - data: 06.03.2024, godz: 06:08
- Ilość wyświetleń: 19
- ID strony w katalogu: 23779
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
oprawy przeciwwybuchowe, dławnice kablowe
Kategorie
Zareklamuj stronę https://www.bearpol.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Falowniki
Jednocześnie rozwierny zestyk pomocniczy 2SL odłącza cewkę przekaźnika 1PR.
Przekaźnik 1PR ma tuleję tłumiącą i dlatego zwalnia zworę z opóźnieniem czasowym, które powinno być równe wartości czasu rozruchu na pierwszej charakterystyce rozruchowej.
Zamyka się przy tym zestyk 1 PR w obwodzie cewki stycznika 1S. Po zadziałaniu stycznika 1S pierwszy stopień rozruchowy jest zwarty, a silnik przechodzi na drugą charakterystykę rozruchową. Jednocześnie zestyk rozwierny 1S odłącza cewkę 2PR i od tej chwili przekaźnik 2PR rozpoczyna odmierzanie zwłoki czasowej. Dalszy proces rozruchu przebiega analogicznie.
Przy rozruchu w funkcji czasu styczniki wirnikowe włączają się z ustaloną zwłoką czasową niezależnie od stopnia obciążenia. Przy małym obciążeniu silnika rozruch przebiega płynnie, bez nadmiernych przyspieszeń. Rozruch następuje również przy momencie oporowym większym niż początkowy moment rozruchowy silnika l). Po przejściu silnika na drugą charakterystykę moment jego wzrasta i zaczyna się rozruch. Istotną zaletą układów sterowania rozruchu w funkcji czasu jest możliwość stosowania do rozruchu silników różnych mocy jednakowych przekaźników czasowych.18.09.2015 godz.: 09:12 wyśw.: 1271 ID str.: 7335 Więcej -
Reduktory kątowe
Hamowanie dynamiczne najczęściej się stosuje w napędach nawrotnych do zatrzymywania. W urządzeniach dźwigowych hamowania dynamicznego używa się do utrzymywania stałych prędkości przy opuszczaniu ciężaru.
Automatyzację hamowania dynamicznego aż do zatrzymania zwykle się przeprowadza w funkcji czasu. W układzie przedstawionym na rys. 2. 2 do zatrzymywania silnika zastosowano hamowanie dynamiczne. Przy ustawieniu sterownika w położeniu zerowym rozwierają się jego zestyki K2-^-K5, a zwiera zestyk KI. Wyłączają się styczniki sieciowe 1SL, 2SL i styczniki rozruchowe 1S, 2S. Stojan silnika odłącza się od sieci prądu przemiennego.
Zwarte zestyki pomocnicze styczników sieciowych włączają styczniki hamowania 1SH i 2SH i stycznik rozruchowy 3S. Zestyk przekaźnika czasowego PC (przekaźnik PC włącza się już w okresie rozruchu) jest zamknięty, uruchamiają się więc styczniki hamowania i włączają w obwód stojana prąd stały przez oporniki ograniczające RH.
Rozpoczyna się hamowanie dynamiczne silnika z bezpośrednio zwartym wirnikiem. Po upływie zwłoki czasowej przekaźnika czasowego PC jego styki w obwodzie cewek 1SH, 2SH rozwierają się i zostaje przerwane zasilanie stojana prądem stałym. Zwłokę czasową przekaźnika PC dobiera się tak, żeby silnik w tym czasie zdążył się zatrzymać.18.09.2015 godz.: 09:20 wyśw.: 1139 ID str.: 7339 Więcej -
Płyty I wykładziny gumowe - firmadp.pl
Jeśli lubisz najwyższej jakości produkty od sprawdzonych producentów z Polski, to koniecznie musisz sprawdzić naszą ofertę. Firmadp to doświadczony sprzedawca, którego wieloletnia obecność na rynku tworzyw konstrukcyjnych, wyrobów gumowych i plandek owocuje doskonałym asortymentem, spełniającym potrzeby każdego klienta. Z przyjemnością podzielimy się z Tobą naszą wiedzą.
12.02.2020 godz.: 06:56 wyśw.: 374 ID str.: 18339 Więcej