zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając z www.top1.pl zgadzasz się z polityką plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności

  • SEOdirect.pl - katalog stron SEO

    SEOdirect.pl - katalog stron SEO

    Moderowany i często aktualizowany katalog stron internetowych umożliwia wyszukiwanie ciekawych stron internetowych. Właściciele stron mają możliwość zgłosić swoją witrynę do naszego katalogu i zwiększyć jej oglądalność wśród użytkowników internetu. Zapraszamy do odwiedzania naszego katalogu SEO.
    seodirect.pl

    Data dodania: 21.01.2020

    ID strony: 11861

    Wyświetleń: 5627

  • Companies.pl - katalog firm

    Companies.pl - katalog firm

    Z katalogiem stron firmowych Companies. pl łatwo wyszukasz interesującą firmę lub usługę która Cię interesuje. W naszej bazie firm znajdują się tylko sprawdzone przedsiębiorstwa które posiadają wartościowe strony internetowe. Jeśli posiadasz firmową stronę internetową, to dodaj ją już dziś do katalogu firm Companies.
    companies.pl

    Data dodania: 21.01.2020

    ID strony: 11863

    Wyświetleń: 4716

  • Company.pl - katalog firm i instytucji publicznych

    Company.pl - katalog firm i instytucji publicznych

    Branżowy katalog firm oraz wyszukiwarka instytucji publicznych Company. pl dzięki zaawansowanej wyszukiwarce pozwala na łatwe zlokalizowanie interesującej firmy lub urzędu. Serwis udostępnia adresy, telefony, odnośniki do portali społecznościowych a także strony internetowe podmiotów gospodarczych działających w Polsce. Wypromuj swoją firmę w Internecie i dodaj ją do wyszukiwarki Company już dzisiaj.
    https://company.pl

    Data dodania: 03.12.2020

    ID strony: 20186

    Wyświetleń: 10576

Falowniki

Falowniki Wyróżnij wpis w katalogu

Jednocześnie rozwierny zestyk pomocniczy 2SL odłącza cewkę przekaźnika 1PR.
Przekaźnik 1PR ma tuleję tłumiącą i dlatego zwalnia zworę z opóźnieniem czasowym, które powinno być równe wartości czasu rozruchu na pierwszej charakterystyce rozruchowej.
Zamyka się przy tym zestyk 1 PR w obwodzie cewki stycznika 1S. Po zadziałaniu stycznika 1S pierwszy stopień rozruchowy jest zwarty, a silnik przechodzi na drugą charakterystykę rozruchową. Jednocześnie zestyk rozwierny 1S odłącza cewkę 2PR i od tej chwili przekaźnik 2PR rozpoczyna odmierzanie zwłoki czasowej. Dalszy proces rozruchu przebiega analogicznie.
Przy rozruchu w funkcji czasu styczniki wirnikowe włączają się z ustaloną zwłoką czasową niezależnie od stopnia obciążenia. Przy małym obciążeniu silnika rozruch przebiega płynnie, bez nadmiernych przyspieszeń. Rozruch następuje również przy momencie oporowym większym niż początkowy moment rozruchowy silnika l). Po przejściu silnika na drugą charakterystykę moment jego wzrasta i zaczyna się rozruch. Istotną zaletą układów sterowania rozruchu w funkcji czasu jest możliwość stosowania do rozruchu silników różnych mocy jednakowych przekaźników czasowych.



Powiązane tematy

Softstarty, silniki, falownik, falowniki, reduktory, lenze, styczniki, falowniki omron, regulacja napędów, motovario, przekładnie

Kategorie

Zareklamuj stronę www.napedy.ppp.pl:

Falowniki

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Przekładnie

    Przekładnie

    Charakterystyki hamowania przeciwprądowego mają bardzo małą sztywność; prowadzi to do znacznych wahań prędkości przy niewielkich zmianach obciążenia. Dlatego przy opuszczaniu ciężaru trudno jest uzyskać małe prędkości.
    Przy zastosowaniu hamowania przeciwprądowego tylko do szybkiego zatrzymania silnika, należy dla zapobieżenia rozruchowi w przeciwnym kierunku przewidzieć automatyczną kontrolę prędkości i automatyczne odłączenie silnika od sieci. Ze względów energetycznych hamowanie przeciwprądem jest nieekonomiczne, ponieważ silnik pobiera energię z sieci oraz z maszyny napędzanej i zużywa ją na nagrzewanie oporników w obwodzie wirnika.
    W razie potrzeby szybkiego zatrzymania silnika stosuje się hamowanie przeciwprądowe. Sterowanie hamowania odbywa się w funkcji prędkości za pomocą przekaźnika napięciowego przyłączonego do pierścieni wirnika.

    18.09.2015 godz.: 09:13 wyśw.: 1215 ID str.: 7337 Więcej
  • Reduktory kątowe

    Reduktory kątowe

    Hamowanie dynamiczne najczęściej się stosuje w napędach nawrotnych do zatrzymywania. W urządzeniach dźwigowych hamowania dynamicznego używa się do utrzymywania stałych prędkości przy opuszczaniu ciężaru.
    Automatyzację hamowania dynamicznego aż do zatrzymania zwykle się przeprowadza w funkcji czasu. W układzie przedstawionym na rys. 2. 2 do zatrzymywania silnika zastosowano hamowanie dynamiczne. Przy ustawieniu sterownika w położeniu zerowym rozwierają się jego zestyki K2-^-K5, a zwiera zestyk KI. Wyłączają się styczniki sieciowe 1SL, 2SL i styczniki rozruchowe 1S, 2S. Stojan silnika odłącza się od sieci prądu przemiennego.
    Zwarte zestyki pomocnicze styczników sieciowych włączają styczniki hamowania 1SH i 2SH i stycznik rozruchowy 3S. Zestyk przekaźnika czasowego PC (przekaźnik PC włącza się już w okresie rozruchu) jest zamknięty, uruchamiają się więc styczniki hamowania i włączają w obwód stojana prąd stały przez oporniki ograniczające RH.
    Rozpoczyna się hamowanie dynamiczne silnika z bezpośrednio zwartym wirnikiem. Po upływie zwłoki czasowej przekaźnika czasowego PC jego styki w obwodzie cewek 1SH, 2SH rozwierają się i zostaje przerwane zasilanie stojana prądem stałym. Zwłokę czasową przekaźnika PC dobiera się tak, żeby silnik w tym czasie zdążył się zatrzymać.

    18.09.2015 godz.: 09:20 wyśw.: 1137 ID str.: 7339 Więcej
  • Softstarty

    Softstarty

    Opornik cieczowy w porównaniu z metalowym ma tę wyższość, że jego opór można zmieniać w sposób płynny. Umożliwia to wykonanie zamkniętego układu automatycznej regulacji prędkości. Przy stycznikowym sterowaniu i opornikach metalowych można również przeprowadzić automatyczną regulację prędkości, jednak jakość takiej regulacji przy możliwej do przyjęcia liczbie styczników jest stosunkowo niska. Stosując automatyczną regulację, można utrzymać dowolną zadaną prędkość silnika, przy znacznych zmianach momentu obciążenia na wale, a także automatycznie zmieniać wartość zadanej prędkości.
    Stosując opornik cieczowy można uzyskać moment obrotowy silnika, równy z określoną dokładnością momentowi oporowemu nąpędzanego mechanizmu przy zadanej prędkości.
    Przedstawiany jest zasadniczy schemat układu automatycznego sterowania prędkości silnika indukcyjnego kopalnianej maszyny wyciągowej. Napięcie pobierane z potencjometru PZ proporcjonalne do zadanej prędkości jest porównywane z napięciem proporcjonalnym do prędkości rzeczywistej. Rzeczy-wistą prędkość kontroluje się za pomocą prądnicy tachometrycznej Tg sprzęgniętej z wałem silnika indukcyjnego M. Różnicę napięć doprowadza się do wejścia wzmacniacza IW.
    Wzmocniony sygnał z wyjścia wzmacniacza zasila serwomechanizm SM, który zmienia położenie ruchomych elektrod opornika cieczowego.

    18.09.2015 godz.: 09:25 wyśw.: 1316 ID str.: 7341 Więcej