Technika Filmowa - wózek kamerowy, wynajem
Wózki samojezdne, głowice obrotowe i krany pod kamery - to wszystko jest niezbędne, jeśli myślimy o profesjonalnej produkcji filmowej. Firma „Technika filmowa” Krzysztof Reliszka poleca profesjonalny sprzęt podkamerowy w bardzo atrakcyjnych cenach. Z przyjemnością informujemy też, że prowadzimy usługi z zakresu serwisu i dostaw oryginalnych części do naszych artykułów. Na naszej stronie internetowej znajduje się więcej informacji oraz pełna oferta naszej firmy. Z niej dowiecie się z niej Państwo więcej o naszej działalności! Zapraszamy do kontaktu oraz współpracy z nami.
- Aktualizacja - data: 20.01.2016, godz: 16:07
- Ilość wyświetleń: 465
- ID strony w katalogu: 8475
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
kran filmowy, głowica kamerowa producent, ramię kamerowe, kran kamerowy wynajem, wysięgnik kamerowy, krany kamerowe, kran kamerowy, kran kamerowy producent, głowica pan tilt
Kategorie
Zareklamuj stronę www.technika-filmowa.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Serwis falowników
Niejednokrotnie napęd elektryczny obrabiarki dostarcza jej jedynie energii mechanicznej potrzebnej do wykonywania ruchu roboczego i posuwów. W tym wypadku zmiana prędkości tych ruchów oraz sterowanie pracy obrabiarki odbywa się przy pomocy urządzeń mechanicznych, hydraulicznych itp. Możliwości napędu elektrycznego są jednak znacznie większe. W wielu typach obrabiarek napęd elektryczny spełnia jeszcze — całkowicie lub częściowo, niekiedy również łącznie z urządzeniami mechanicznymi lub hydraulicznymi — funkcję sterowania czynności obrabiarki (uruchamianie i zatrzymywanie ruchów roboczych i pomocniczych oraz zmiany prędkości tych ruchów).
Napęd elektryczny służy poza tym do wykonywania czynności pomocniczych, jak uruchamianie urządzeń zaciskowych, uchwytów i przyrządów, napęd szybkich przesuwów niektórych elementów obrabiarki, napęd urządzeń transportowych w automatach i automatycznych liniach obróbkowych itp. Napęd elektryczny stosowany jest również do uruchamiania pomp hydraulicznych w obrabiarkach wyposażonych w rozrząd hydrauliczny, pomp oliwienia, pomp obiegu cieczy chłodzącej itd. W tych celach stosowane są najczęściej oddzielne silniki elektryczne i tylko w stosunkowo niewielkich obrabiarkach może być celowe wykorzystywanie wspólnego silnika napędu głównego również do wymienionych celów pomocniczych.
Należy wreszcie wspomnieć o niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania napędów elektrycznych (niekiedy w połączeniu z urządzeniami hydraulicznymi, pneumatycznymi lub mechanicznymi) do automatyzacji procesów technologicznych.18.09.2015 godz.: 08:27 wyśw.: 1270 ID str.: 7319 Więcej -
Dystrybutor falowników
Zmianę prędkości tych silników dokonuje się przez zmianę liczby par biegunów uzwojenia stojana.
Zasadniczo uzyskanie różnej liczby biegunów w jednym i tym samym silniku możliwe jest za pomocą dwóch lub kilku niezależnych uzwojeń nawiniętych na stojanie, z których każde wykonuje się na określoną liczbę par biegunów, lub za pomocą jednego uzwojenia sekcjonowanego. Przy stosowaniu takiego uzwojenia zmianę liczby biegunów uzyskuje się przez zmianę kierunku prądu w części sekcji uzwojeń. Silniki wielo uzwojeniowe znacznie ustępują silnikom jednouzwojeniowym z powodu niepełnego wyzyskania miedzi stojana, bardzo małego współczynnika mocy i małej sprawności. Dlatego większe perspektywy rozwoju mają silniki jednouzwojeniowe.
W związku z różnorodnymi wymaganiami stawianymi przez mechanizmy robocze co do długotrwale dopuszczalnych wartości mocy i momentu przy różnych prędkościach, wielo-biegowe silniki elektryczne produkuje się do pracy ze stałą mocą lub ze stałym momentem.18.09.2015 godz.: 09:08 wyśw.: 1117 ID str.: 7333 Więcej -
Przemienniki częstotliwości
Wadą tego układu jest jego czułość na wahania napięcia sieciowego. Przy obniżeniu napięcia przekaźnik PPP zwalnia zworę i przerywa hamowanie zbyt wcześnie. Przy podwyższeniu napięcia przekaźnik odłącza się z opóźnieniem; może to doprowadzić do rozruchu silnika w kierunku przeciwnym.
Automatyzację procesu hamowania przeciwprądowego przeprowadza się także w funkcji prądu. W tym celu w jedną lub w trzy fazy wirnika, w miejscu połączenia w gwiazdę oporników hamowania przeciwprądowego, włącza się jednofazowy lub trójfazowy przekaźnik prądowy.
Przez zestyki rozwierne tego przekaźnika zasila się cewki styczników przeciw włączenia i rozruchu. Wartość prądu wirnika przy rozruchu jest mniejsza niż prądu zadziałania przekaźnika przeciwprądowego; nie wpływa więc on na pracę w czasie rozruchu (stycznik 1S uruchamia się natychmiast).
Przy hamowaniu przeciwprądowym, wskutek znacznego prądu w obwodzie wirnika, przekaźnik uruchamia się i zapewnia stan włączenia opornika dopóki prąd wirnika nie zmniejszy się do wartości, przy której prędkość silnika jest bliska zera.18.09.2015 godz.: 09:19 wyśw.: 1243 ID str.: 7338 Więcej