Www.bluemetrica.com
Bluemetrca to polska firma szkoleniowa której oferta kierowana jest do klientów biznesowych. Prowadzimy szkolenia z zakresu metod ilościowych, Excela i pakietów statystyczno-ekonometrycznych. Jest możliwość dostosowania tematyki szkoleń do wymagań klientów. Oferujemy szkolenia w kraju oraz w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy dobrym wyborem, bo nasza kadra składa się tylko z doświadczonych trenerów, którzy mają praktyczne doświadczenie zdobywane przez wiele lat w różnych krajach.
- Aktualizacja - data: 22.04.2019, godz: 10:55
- Ilość wyświetleń: 653
- ID strony w katalogu: 9428
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
consulting, programowanie, szkolenia, statystyka
Kategorie
Zareklamuj stronę https://www.bluemetrica.com:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Knowledge Brasserie
Oferta Knowledge Brasserie skierowana jest do wszystkich osób, które poszukują specjalistycznych i gotowych produktów edukacyjnych. W katalogu produktów klienci będą mogli znaleźć przede wszystkim wystąpienia publiczne, jak i prezentacje narzędzi biznesowych. Oprócz tego dostępnych jest wiele warsztatów, czy też gier symulujących. Dopełnieniem oferty firmy są produkty edukacyjne z zakresu języka polskiego oraz angielskiego.
14.08.2015 godz.: 17:03 wyśw.: 770 ID str.: 6989 Więcej -
Akademia Sokrates
Jesteś zainteresowany coachingiem albo usługami konsultingowymi dla biznesu na najwyższym poziomie? A może szukasz wiedzy w zakresie efektywności osobistej czy kompetencji - chodzi o kompetencje menedżerskie, handlowe, trenerskie czy konsultanta? Polecamy w takim razie wizytę w Akademii Rozwoju Sokrates, która znajduje się w Krakowie. Więcej o tej akademii można znaleźć na stronie internetowej, na którą zapraszamy.
17.05.2017 godz.: 08:58 wyśw.: 839 ID str.: 9515 Więcej -
Szkolenia sprzedażowe Kraków
Nie ulega żadnej wątpliwości, że sprzedaż jest jednym z najważniejszych obszarów funkcjonowania ogromnej większości firm. Efektywna sprzedaż jest gwarancją nie tylko rentowności, ale i ciągłości funkcjonowania firmy. Do niedawna szkolenia sprzedażowe skupiały się na „szybkim zamknięciu”, koncentrując się przede wszystkim na produkcie lub usłudze, jaką firma oferowała. Model ten określało się jako „transakcyjny. ” Obecnie – szczególnie w przypadku bardziej złożonych produktów i usług – coraz częściej stosowanym podejściem do sprzedaży jest podejście doradcze, często również nazywane relacyjnym. Bazuje ono na zbudowaniu długofalowej relacji z klientem i zakłada kilka istotnych etapów: zrozumienie klienta i jego potrzeb lub problemu, który skłania go do rozmowy, przygotowanie propozycji dedykowanej temu konkretnemu klientowi i takie zaprezentowanie oferty, które uwypukla korzyści z zakupu naszego produktu lub usługi – czyli jaki konkretnie to, co mamy do zaoferowania rozwiązuje problem tego klienta. W sprzedaży doradczej zmienia się także podejście do osoby samego handlowca – który staje się osobą pomagającą klientowi rozwijać jego biznes.
14.04.2021 godz.: 18:50 wyśw.: 293 ID str.: 21155 Więcej