MVO.pl - analizy rynku farmaceutycznego
Specjalnością firmy Business Point jest analityka BTL dla firm z branży farmaceutycznej. Oferta skierowana jest przede wszystkim do sieci aptek, producentów leków, jak również hurtowni farmaceutycznych, które chcą na bieżąco śledzić średnie ceny leków i wiedzieć, jakie są najpopularniejsze produkty promowane przez konkurencję. Stale sprawdzamy gazetki apteczne, analizując zawarte w nich oferty i sporządzając na tej podstawie kompleksowe raporty dostępne online.
- Aktualizacja - data: 03.03.2014, godz: 13:14
- Ilość wyświetleń: 1237
- ID strony w katalogu: 2493
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
trademarketing, marketing farmaceutyczny, mvo, monitoring gazetek, trade marketing
Kategorie
Zareklamuj stronę www.mvo.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Certyfikowany Partner Google
Naszym klientom zapewniamy kompleksowe usługi związane z działaniami mającymi na celu zwiększenie widoczności ich stron internetowych w wyszukiwarce. Oferujemy naturalne pozycjonowanie oraz optymalizację stron internetowych oraz prowadzenie kampanii Google AdWords. Jako Certyfikowany Partner Google gwarantujemy najwyższą jakość świadczonych usług. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu poprzez formularz znajdujący się na naszej stronie.
28.05.2015 godz.: 14:50 wyśw.: 1078 ID str.: 6097 Więcej -
Kampanie Adwords Łódź
Działamy za pośrednictwem Internetu, gdzie naszym klientom zapewniamy profesjonalnie realizowane usługi, które pozwalają na przeprowadzenie skutecznych kampanii między innymi z wykorzystaniem możliwości, które zapewnia Google Adwords. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty naszej firmy w ramach strony internetowej!
25.10.2015 godz.: 16:07 wyśw.: 901 ID str.: 7661 Więcej -
Spotanddot.pl
Agencja SPOT AND DOT wierzy, że w czasach cyfrowej rewolucji, partnerzy potrzebują współpracy z podmiotami, które rozumieją interaktywne formy komunikacji i skutecznie umieją łączyć je z działaniami w mediach tradycyjnych. Agencja SPOT AND DOT wykorzystuje szeroki katalog narzędzi i metod umożliwiających realizację działań wizerunkowych, e-commerce-owych i e-marketingowych, mediów społecznościowych.
10.04.2019 godz.: 20:11 wyśw.: 387 ID str.: 15932 Więcej