TPMS Polska Sp. z o. o. - opakowania zbiorcze
TPMS Polska Sp. z o. o., to jednostka, jaka specjalizuje się w wytwórczości opakowań tekturowych, jakie produkowane są bezpośrednio w firmie z przeróżnego typu materiałów pochodzących z recyklingu, a również rynku pierwotnego. Paleta aktualnie proponowanych poprzez firmę TPMS artykułów zawiera nie jedynie szablonowe opakowania klapowe oraz fasonowe z tektur konwencjonalnych, ale także opakowania dokonane z niekonwencjonalnych towarów. Nasza firma szczególnie specjalizuje się w produkcji opakowań tekturowych z tektur ciężkich, pięcio i siedmiowarstwowych. mamy nowoczesne zaplecze techniczne, jakie gwarantuje nam ich produkcje. Zapraszamy na witrynę WWW.
- Aktualizacja - data: 13.11.2013, godz: 10:50
- ID strony w katalogu: 1578
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
pianka pe, Opakowanie na kabel, opakowania z tektury komórkowej, Uniwersalne opakowanie
Kategorie
Zareklamuj stronę www.tpms.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Boral P.P.H.U Aleksander Borowicz - tworzywa konstrukcyjne
Jesteśmy jedną z największych jednostek tego typu w Polsce. Profesjonaliści, którzy u nas pracują zawsze służą radą i podpowiedzą jak najskuteczniej rozwiązać wszelkie pojawiające się podczas wyboru tworzyw, kłopoty. Udało nam się osiągnąć tak wyśmienitą i porządną lokalizację w branży industrialnej, dzięki egzaminowaniu potrzeb rynku i umiejętnemu odpowiadaniu na zmiany, które na nim występowały. Boral przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowe znajduje wykorzystanie w wielu dyscyplinach, stając się niezawodną jednostką ekonomiczną na najwyższym poziomie. Najistotniejsze elementy dotyczące naszej pracy zamieściliśmy na naszej stronie internetowej, do jakiej odwiedzenia serdecznie Państwa zapraszamy:
31.10.2013 godz.: 07:44 ID str.: 1481 Więcej -
Modele falowników
W ten sposób w układzie działa dodatnie sprzężenie zwrotne proporcjonalne do obciążenia i ujemne sprzężenie zwrotne prędkościowe (z prądnicy tachometrycznej). Przez wprowadzenie dodatniego sprzężenia zwrotnego proporcjonalnego do obciążenia można uzyskać mniejszą zależność prędkości silnika od wartości ciężaru, niż przy stosowaniu jedynie ujemnego sprzężenia zwrotnego prędkościowego.
W drugim położeniu sterownika następuje zwiększenie prędkości podnoszeni. Rozwiera się zestyk KIO, w obwód uzwojenia wzbudzenia maszyny DP włącza się opornik R3, zmniejsza się siła elektromotoryczna prądnicy tachometrycznej, zwiększa się podmagnesowanie dławika DN i prędkość silnika.
W trzecim położeniu zestyk Kil zwiera opornik Ri, następuje zwiększenie prądu podmagnesowującego dławik DN i prędkość silnika się zwiększa.
W czwartym, piątym i szóstym położeniu sterownika zestyk K4 włącza stycznik SD bocznikujący dławik nasycany, a zmianę prędkości silnika uzyskuje się przez zmniejszenie rezystancji obwodu wirnika, za pomocą styczników 1S i 2S.
Przy niewielkim ciężarze i ustawieniu sterownika w pierwszym położeniu opuszczania włączone są styczniki N i SH. Napięcia zadającego nie ma, ponieważ zestyk K9 jest rozwarty; napięcie z czujnika obciążenia jest małe, dławik ma dużą reaktancję. Silnik wytwarza bardzo mały moment obrotowy, za mały do podniesienia nawet niewielkiego ciężaru. Ciężar nie będzie również opuszczany, ponieważ wytwarzany przezeń moment jest za mały do spowodowania przejścia silnika w stan hamowania przeciwprądowego.18.09.2015 godz.: 09:59 ID str.: 7350 Więcej -
Toyota - wózki widłowe
Swoją ofertę kierujemy do klientów biznesowych, którzy są zainteresowani niezawodnymi wózkami widłowymi. Na toyota-widlowe. pl mamy wózki nie tylko elektryczne czy spalinowe, ale również magazynowe czy podwieszane. Znajdziecie tu Państwo wózki nowe, używane, jak i niezbędne do ich pracy części zamienne. Same wózki nasi klienci mogą nabyć na własność lub tylko wydzierżawić.
09.11.2017 godz.: 12:54 ID str.: 13276 Więcej


