Strony związane z hasłem 'nmrv':
-
Motoreduktory kątowe
Przy zmianie wartości prądu podmagnesowującego jednego z dławików i braku podmagnesowania drugiego powstaje niesy-metria napięć doprowadzonych do stojana; powoduje ona zmianę prędkości silnika. Całkowita moc dławików i transformatora odwracającego fazę w omawianym układzie jest większa...
18.09.2015 godz.: 09:44 wyśw.: 1186 ID str.: 7346 Więcej -
Przekładnie motovario
Układy napędowe z regulacją za pomocą dławików nasycanych można stosować w całym szeregu urządzeń, gdzie nieekonomiczność tych układów nie odgrywa istotnej roli, np. w napędach pracujących przez długi czas z dużą prędkością, a wymagających znacznego zmniejszenia prędkości tylko...
18.09.2015 godz.: 09:57 wyśw.: 1191 ID str.: 7349 Więcej -
Przekładnie
Charakterystyki hamowania przeciwprądowego mają bardzo małą sztywność; prowadzi to do znacznych wahań prędkości przy niewielkich zmianach obciążenia. Dlatego przy opuszczaniu ciężaru trudno jest uzyskać małe prędkości.
Przy zastosowaniu hamowania przeciwprądowego tylko do szybkiego...18.09.2015 godz.: 09:13 wyśw.: 1209 ID str.: 7337 Więcej -
Motoreduktory kątowe
W układzie tym dławiki nasycane mają dodatkowe uzwojenia ZD sprzężone transformatorowo z uzwojeniami roboczymi. Siła elektromotoryczna wzbudzana w uzwojeniach dodatkowych dławika zależy od spadku napięcia na uzwojeniach roboczych, który jest funkcją prądu w uzwojeniach sterujących. Przy...
18.09.2015 godz.: 09:55 wyśw.: 1220 ID str.: 7348 Więcej -
Motoreduktory kątowe
Dla zwiększenia niezawodności pracy układu celowe jest użycie aparatury (styczniki, przekaźniki) prądu stałego, która dopuszcza większą częstość łączeń i w porównaniu z aparaturą prądu przemiennego ma większą trwałość.
Nawrót w układzie podanym na tym rysunku przeprowadza...18.09.2015 godz.: 09:06 wyśw.: 1208 ID str.: 7332 Więcej -
Reduktory ślimakowe
Moment obrotowy silnika jest proporcjonalny do strumienia magnetycznego stojana i prądu wirnika. Włączenie rezystancji w obwód wirnika przy niezmiennym obciążeniu na wale silnika powoduje zmniejszenie prądu i momentu rozwijanego przez silnik. Przy stałym momencie obciążenia powoduje to zmniejszenie...
18.09.2015 godz.: 09:23 wyśw.: 1202 ID str.: 7340 Więcej -
Motoreduktor informacje
Konstruowanie układów nawrotnych ze sprzężeniami zwrotnymi napięciowym i prądowym prowadzi do znacznej komplikacji części pomiarowej, która powinna być czuła nie tylko na wartość prądu i napięcia, ale również na ich fazę.
Wstępny wzmacniacz magnetyczny stosowany jest nie tylko...18.09.2015 godz.: 09:46 wyśw.: 1184 ID str.: 7347 Więcej