Naprawa zwyżek -gregolift.pl
Na sukces firmy w dużym stopniu wpływa stopień ich specjalizacji. Gregolift skupia się na jednej działalności, aby zdobyć w niej mistrzostwo i zasłużyć na pierwszy wybór klienta. Zajmują się różnego rodzaju podnośnikami, które znajdują zastosowanie przy pracach na wysokości. Umożliwiają ich wynajem i serwisowanie maszyn posiadanych przez klienta. Dzięki ich pomocy możesz spać spokojnie, dlatego że gwarantują bezpieczeństwo użytkowników doglądanych przez nich podnośników.
- Aktualizacja - data: 17.01.2022, godz: 23:58
- Ilość wyświetleń: 215
- ID strony w katalogu: 22767
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
serwis zwyżek, naprawa zwyżek, serwis zwyżek wrocław, przeglądy podnośników wrocław, naprawa zwyżek wrocław, wynajem podnośników wrocław, wynajem podnośników, naprawa podnośników wrocław, serwis podnośników wrocław, podnośniki wrocław
Kategorie
Zareklamuj stronę https://www.gregolift.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Falowniki sklep
Przewidziano wspólne bezpieczniki topikowe dla silników 3M i 4M. Rozwiązanie takie jest słuszne, ponieważ bezpieczniki topikowe zabezpieczają nie silnik, lecz przewody. Nie ma więc obowiązku stosowania bezpieczników na odgałęzieniu, jeśli nie zmniejszamy — począwszy od tego miejsca — przekroju przewodów. Ze względu na obciążalność cieplną przewodów wystarczyłyby do zasilania każdego z trzech ostatnich silników (2M, 3M i 4M) przewody o przekroju mniejszym od 1 mm2. Przepisy instalacyjne nie dozwalają jednak stosowania przewodów o przekroju mniejszym niż 1, 5 mm2 (odstępstwo od tej zasady jest uzasadnione jedynie w odniesieniu do obwodów sterujących, gdy nie zachodzi obawa mechanicznego uszkodzenia cienkich przewodów). Otóż obciążalność przewodu o przekroju 1, 5 mm2 całkowicie wystarcza do jednoczesnego zasilania silników 3M i 4M, a nawet wszystkich trzech silników pomocniczych. Biorąc w dodatku pod uwagę, że silnik 2M jest uruchamiany przed pozostałymi silnikami, a więc nie występuje nigdy jednoczesny rozruch trzech silników, można by zrezygnować również z bezpieczników 3B, wykorzystując bezpieczniki 2B również dla silników 3M i 4M.
18.09.2015 godz.: 08:46 wyśw.: 1306 ID str.: 7325 Więcej -
Karuzela dla koni
Największą dokładność kopiowania zapewniają czujniki bezstykowe, w których impuls sterujący jest proporcjonalny do wielkości wychylenia połączonej z palcem czujnika zwory stalowej. Impulsy te, wzmocnione przez odpowiednie, dość skomplikowane układy lampowe, kieruje się np. na układy tyratronowe zasilające silniki prądu stałego napędzające mechanizmy posuwów. W takim rozwiązaniu mamy możność kombinowania nie tylko kierunków i zwrotów posuwów, lecz również ich prędkości. Prędkości te, wynikające ze sterowanych czujnikiem napięć układu tyratronowego są proporcjonalne do trzech wielkości: 1) do przemieszczenia palca czujnika; 2) do całki z przemieszczenia palca czujnika w funkcji czasu i 3) do prędkości przemieszczenia palca czujnika. Można wtedy układ sterujący tak opracować, że zostanie zatarty podział na posuw główny i kopiujący przez wysterowanie obu składowych prędkości posuwu, by dawały wypadkową skierowaną stycznie do obrabianego konturu i zachowującą niezmienną wartość bezwzględną.
18.09.2015 godz.: 08:56 wyśw.: 1143 ID str.: 7328 Więcej -
Falowniki Lenze
Omawiana obrabiarka zespołowa typu RLA jest przeznaczona do wstępnej obróbki korpusów silników elektrycznych. Trzy obrabiane jednocześnie korpusy są zamocowane w specjalnie do tego celu zaprojektowanych Uchwytach, rozmieszczonych co 90° na stole obrabiarki naprzeciw odpowiednich jednostek obrabiarkowych. Czwarty uchwyt znajduje się naprzeciw stanowiska robotnika, obsługującego obrabiarkę. Na tym stanowisku wyjmuje się z uchwytu obrobiony korpus i zakłada następny, przeznaczony do obróbki. Po wymianie korpusu, gdy wszystkie jednostki znajdują się w położeniach wyjściowych, stół wraz z obrabianymi korpusami dokonuje samoczynnie obrotu o 90°. Do wykonania tego obrotu służy oddzielny silnik napędzający tarczę stołu przekładnią z krzyżem maltańskim. W pierwszym okresie pracy silnika, gdy krzyż maltański wraz ze stołem są jeszcze w spoczynku, a obraca się jedynie tarcza napędowa z palcem wchodzącym w wycięcie krzyża, związana z tą tarczą krzywka powoduje mechaniczne zluzowanie zacisków stołu na prowadnicach i wysunięcie pilotu z gniazda stołu. Po wykonaniu przez stół obrotu o 90°, ta sama krzywka wprowadza pilot do nowego gniazda zapewniając dokładne ustawienie stołu w nowym położeniu oraz zaciska stół na prowadnicach. Równocześnie z zatrzymaniem stołu ruszają cztery jednostki ze swych położeń wyjściowych.
18.09.2015 godz.: 08:58 wyśw.: 1340 ID str.: 7329 Więcej