Falowniki
W takich napędach można uzyskać nieznaczne wahania około prędkości średniej przy dopuszczalnej częstości łączeń aparatury.
Taką samą zależność spotyka się także między podanymi wielkościami a średnią prędkością; warunki pracy aparatury są więc tym lepsze, im mniejszy jest zakres regulacji.
Jedną z zalet regulacji impulsowej jest możliwość zapewnienia znacznej sztywności charakterystyk w szerokim zakresie zmiany momentu obciążenia. W odróżnianiu od innych rodzajów regulacji można przy niej uzyskać małą prędkość nawet przy biegu jałowym mechanizmu.
Jak widać z wzoru (5. 8) różnym obciążeniom na wale silnika odpowiada różna częstotliwość łączeń. Uzyskuje ona maksymalną wartość przy momencie oporowym Mop równym połowie momentu M rozwijanego przez silnik. Minimalną częstotliwość uzyskuje się przy wartościach momentu Mop bliskich zeru i bliskich momentowi silnika M. Na przykład przy momencie oporowym mechanizmu równym momentowi silnika, silnik jest bez przerwy włączony do sieci.
Stosowanie impulsowej regulacji prędkości może być celowe również przy niewielkich momentach zamachowych napędu, pod warunkiem, że praca przy małej prędkości trwa krótko w porównaniu z czasem pracy przy prędkości znamionowej, a średnia liczba łączeń na godz w ciągu całego cyklu pracy nie przekracza wartości dopuszczalnej.
- Aktualizacja - data: 18.09.2015, godz: 10:05
- Ilość wyświetleń: 971
- ID strony w katalogu: 7352
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
przekładnie, regulacja napędów, falowniki, Softstarty, silniki, falownik, lenze, reduktory, motovario, falowniki omron, styczniki
Kategorie
Zareklamuj stronę falowniki.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Sprzedaż falowników
Do utrzymania zgodności prędkości rolek i walców przy udarowych obciążeniach silnika ML, stosuje się prądnicę dodatkową GD, o napięciu proporcjonalnym do prądu obwodu głównego.
Prądnica GD samoczynnie zwiększa wzbudzenie silnika M i zmniejsza jego prędkość przy wzrastaniu prądu obwodu głównego.
Uzwojenie wzbudzenia wzbudnicy WGS, zasilane napięciem prądnicy GL wytwarza strumień przeciwny do strumienia niezależnego uzwojenia wzbudnicy; jego zadaniem jest zapewnienie niezmiennej przeciążalności silników rolek przy pracy z małymi prędkościami.
Bocznikowe uzwojenie wzbudzenia silnika M służy do zmiany stosunku między częstotliwością maszyny GS i prędkością silnika ML, koniecznej do utrzymania zgodnych prędkości.
Charakterystyki mechaniczne napędów zasilanych z przetwornic częstotliwości, mają znacznie mniejszą sztywność niż naturalna charakterystyka silnika. Przyczyną tego są spadki napięć w uzwojeniach przetwornicy i zmniejszenie prędkości (a więc i częstotliwości) zespołu przetwórczego przy wzroście obciążenia sterowanych silników. Dla usunięcia tego niepożądanego zjawiska stosuje się automatyczną regulację, napięć i prędkości zespołów przetwórczych. Stosuje się regulatory elektromaszynowe i elektronowojonowe.18.09.2015 godz.: 10:17 wyśw.: 998 ID str.: 7355 Więcej -
Ogrodzenia i bramy Lakate
Jeśli chcecie mieć piękne ogrodzenie warto się zdecydować na propozycje przygotowywane przez nasza firmę. Wykonujemy ogrodzenia aluminiowe i caly czas pracujemy nad naszą ofertą wprowadzają do sprzedaży nowe formy estetyczne i praktyczne dostępnych ogrodzeń. W tym zakresie posiadamy duże doświadczenie i dbamy o to, by produkty, były dopasowane do potrzeb każdego klienta i indywidualnych oczekiwań.
12.07.2017 godz.: 09:22 wyśw.: 249 ID str.: 12304 Więcej -
Indual.pl
Jeśli automatyzacja procesów technologicznych pozwala zwiększyć produktywność określonego obszaru, wówczas złożona automatyzacja przedsiębiorstw pozwala planować i zarządzać zasobami, kontrolować koszty finansowe i zyski oraz zwiększać produktywność całego przedsiębiorstwa. Złożona automatyzacja przedsiębiorstw jest jednym z działań naszej firmy. Firma dostarcza sprzęt niezbędny do automatyzacji procesu produkcyjnego, projektuje i wdraża systemy automatyki przemysłowej, dostarcza urządzenia od najlepszych producentów i kompleksowo rozwiązuje problemy automatyzacji produkcji.
07.01.2019 godz.: 20:33 wyśw.: 211 ID str.: 15501 Więcej