Falowniki LG
Obliczenie czasu rozruchu w razie włączenia silnika wg układów z rozruchowymi impedancjami lub układy z autotransformatorem przeprowadza się tą samą metodą. Uzyskane wartości momentów silnika M należy jednak pomnożyć przez krotność zmniejszenia momentu rozruchowego jx. Największy błąd w obliczeniu tym sposobem czasu rozruchu otrzymuje się w układzie rozruchowym z transformatorem. W układzie z rozruchowymi impedancjami obliczony czas rozruchu jest większy niż rzeczywisty, ponieważ moment krytyczny maleje w mniejszym stopniu, niż moment rozruchowy.
Wiele mechanizmów wymaga ze względów technologicznych zmiany kierunku obrotów w czasie pracy. W jednych mechanizmach np. głównym napędzie tokarni, zmiana kierunku obrotów potrzebna jest stosunkowo rzadko, w innych np. w przenośnikach rolkowych walcarki zgniatacza, zmianę kierunku obrotów prze-prowadza się okresowo w dość krótkich odstępach czasu.
- Aktualizacja - data: 18.09.2015, godz: 09:03
- Ilość wyświetleń: 1262
- ID strony w katalogu: 7331
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
reduktory falowniki, przemienniki, dystrybutor, silniki elektryczne, omron, Dobór falowników Serwis falowników, regulatory, sterowniki, styczniki
Kategorie
Zareklamuj stronę www.lg.falowniki.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Motoreduktory kątowe
Przy zmianie wartości prądu podmagnesowującego jednego z dławików i braku podmagnesowania drugiego powstaje niesy-metria napięć doprowadzonych do stojana; powoduje ona zmianę prędkości silnika. Całkowita moc dławików i transformatora odwracającego fazę w omawianym układzie jest większa niż całko-wita moc dławików układu nawrotnego z czterema dławikami i w porównaniu z dławikami nienawrotnego układu symetrycznego ma wartość 2, 6-krotnie większą.
Układy nawrotne z dławikami nasycanymi wymagają znacznego zwiększenia mocy zainstalowanej, a tym samym swego ciężaru i wymiarów. Dlatego, jeżeli tylko nie wykluczają tego szczególne warunki pracy napędu (np. korodujące środowisko, zagrożenie wybuchowe) należy przeprowadzać nawrót za pomocą styczników, ograniczając zadanie dławików do zmiany prędkości silnika. W na-pędach pracujących w pomieszczeniach o szczególnym zagrożeniu wybuchem, należy stosować wyłącznie sterowanie bezstykowe. Zamiast prędkościowego sprzężenia zwrotnego, zwykle przeprowadzanego za pomocą prądnicy tachometrycznej, można przy tym sterowaniu zastosować ujemne sprzężenie zwrotne napięciowe i dodatnie prądowe.18.09.2015 godz.: 09:44 wyśw.: 1191 ID str.: 7346 Więcej -
Forcar - wypożyczalnia samochodów dostawczych Pruszcz Gdański
Kompleksowa pomoc drogowa jest specjalnością przedsiębiorstwa Forcar z Pruszcza Gdańskiego. Przez całą dobę czeka w gotowości, by pomóc osobom, uczestniczących w zdarzeniach drogowych. Dzięki rozbudowanej flocie aut, firma może zagwarantować skuteczną i szybką pomoc każdemu Klientowi. Auto niedopuszczone do ruchu odholują do najbliższego serwisu, a przy drobnych usterkach pracownicy usuną je natychmiast. Firma swoje usługi świadczy na obszarze Trójmiasta i okolicznych miejscowości. Proponuje ona również możliwość najmu bez limitu kilometrów samochodów osobowych, dostawczych jak i lawet. Więcej informacji o usługach wykonywanych przez przedsiębiorstwo odnajdą Państwo na stronie internetowej.
30.05.2016 godz.: 08:04 wyśw.: 687 ID str.: 9559 Więcej -
Indual.pl
Jeśli automatyzacja procesów technologicznych pozwala zwiększyć produktywność określonego obszaru, wówczas złożona automatyzacja przedsiębiorstw pozwala planować i zarządzać zasobami, kontrolować koszty finansowe i zyski oraz zwiększać produktywność całego przedsiębiorstwa. Złożona automatyzacja przedsiębiorstw jest jednym z działań naszej firmy. Firma dostarcza sprzęt niezbędny do automatyzacji procesu produkcyjnego, projektuje i wdraża systemy automatyki przemysłowej, dostarcza urządzenia od najlepszych producentów i kompleksowo rozwiązuje problemy automatyzacji produkcji.
07.01.2019 godz.: 20:33 wyśw.: 517 ID str.: 15501 Więcej