Dźwigi Czorny
Firma zajmuje się wynajmem dźwigów (żurawi samochodowych). Istnieje na rynku od 1998 roku. Nasi operatorzy posiadają niezbędne kompetencje oraz umiejętności do wykonania nawet najtrudniejszych prac. Służymy również pomocą w zakresie doboru odpowiedniego dźwigu. Nieustannie rozwijamy się i inwestujemy w najlepsze maszyny. Pracujemy na terenie całej Polski, a w szczególności w miejscowościach bliskich naszej siedzibie - Bielsko Biała, Oświęcim, Tychy, Żory.
Oferta:
wszelkiego rodzaju prace montażowe
prace przeładunkowe
podawanie materiałów budowlanych na wysokości
- Aktualizacja - data: 10.04.2019, godz: 12:34
- Ilość wyświetleń: 7202
- ID strony w katalogu: 13799
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
dźwigi, wynajem żurawi, żurawie, usługi dźwigiem, przeładunek, usługi dźwigowe
Kategorie
Zareklamuj stronę www.dzwigiczorny.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Podestyruchome.pl - Wynajem zwyżek
Bezpieczeństwo podczas prac na wysokościach to priorytet zarówno dla wykonujących te prace, jak i tych, którzy dostarczają do nich sprzęt.
Nasza firma, mająca w swojej ofercie wynajem podnośników koszowych również duży nacisk kładzie właśnie na ten element. W pełni przygotowany sprzęt jest oferowany w niezwykle atrakcyjnej cenie, o czym przekonało się już wielu zadowolonych klientów.
Podnośniki teleskopowe oraz podnośnik koszowy są przygotowane do różnych środowisk pracy, co pozwala je uznać za sprzęt uniwersalny. Każde zamówienie jest koordynowane przez najlepszych specjalistów.
Główne atuty naszej firmy:
Najlepszej jakości sprzęt
Działalność na terenie południowej Polski
Zamówienia podnośników online
Zapraszamy do skontaktowania się z nami w celu umówienia szczegółów współpracy na PodestyRuchome. pl
Kontakt:
AA HERKULES
Aleja Roździeńskiego 190 B
40-203 Katowice
tel: 32 206 40 32
e-mail: info@aaherkules.pl07.08.2015 godz.: 16:00 wyśw.: 768 ID str.: 6783 Więcej -
Falowniki Lenze
Omawiana obrabiarka zespołowa typu RLA jest przeznaczona do wstępnej obróbki korpusów silników elektrycznych. Trzy obrabiane jednocześnie korpusy są zamocowane w specjalnie do tego celu zaprojektowanych Uchwytach, rozmieszczonych co 90° na stole obrabiarki naprzeciw odpowiednich jednostek obrabiarkowych. Czwarty uchwyt znajduje się naprzeciw stanowiska robotnika, obsługującego obrabiarkę. Na tym stanowisku wyjmuje się z uchwytu obrobiony korpus i zakłada następny, przeznaczony do obróbki. Po wymianie korpusu, gdy wszystkie jednostki znajdują się w położeniach wyjściowych, stół wraz z obrabianymi korpusami dokonuje samoczynnie obrotu o 90°. Do wykonania tego obrotu służy oddzielny silnik napędzający tarczę stołu przekładnią z krzyżem maltańskim. W pierwszym okresie pracy silnika, gdy krzyż maltański wraz ze stołem są jeszcze w spoczynku, a obraca się jedynie tarcza napędowa z palcem wchodzącym w wycięcie krzyża, związana z tą tarczą krzywka powoduje mechaniczne zluzowanie zacisków stołu na prowadnicach i wysunięcie pilotu z gniazda stołu. Po wykonaniu przez stół obrotu o 90°, ta sama krzywka wprowadza pilot do nowego gniazda zapewniając dokładne ustawienie stołu w nowym położeniu oraz zaciska stół na prowadnicach. Równocześnie z zatrzymaniem stołu ruszają cztery jednostki ze swych położeń wyjściowych.
18.09.2015 godz.: 08:58 wyśw.: 1344 ID str.: 7329 Więcej -
Modele falowników
W ten sposób w układzie działa dodatnie sprzężenie zwrotne proporcjonalne do obciążenia i ujemne sprzężenie zwrotne prędkościowe (z prądnicy tachometrycznej). Przez wprowadzenie dodatniego sprzężenia zwrotnego proporcjonalnego do obciążenia można uzyskać mniejszą zależność prędkości silnika od wartości ciężaru, niż przy stosowaniu jedynie ujemnego sprzężenia zwrotnego prędkościowego.
W drugim położeniu sterownika następuje zwiększenie prędkości podnoszeni. Rozwiera się zestyk KIO, w obwód uzwojenia wzbudzenia maszyny DP włącza się opornik R3, zmniejsza się siła elektromotoryczna prądnicy tachometrycznej, zwiększa się podmagnesowanie dławika DN i prędkość silnika.
W trzecim położeniu zestyk Kil zwiera opornik Ri, następuje zwiększenie prądu podmagnesowującego dławik DN i prędkość silnika się zwiększa.
W czwartym, piątym i szóstym położeniu sterownika zestyk K4 włącza stycznik SD bocznikujący dławik nasycany, a zmianę prędkości silnika uzyskuje się przez zmniejszenie rezystancji obwodu wirnika, za pomocą styczników 1S i 2S.
Przy niewielkim ciężarze i ustawieniu sterownika w pierwszym położeniu opuszczania włączone są styczniki N i SH. Napięcia zadającego nie ma, ponieważ zestyk K9 jest rozwarty; napięcie z czujnika obciążenia jest małe, dławik ma dużą reaktancję. Silnik wytwarza bardzo mały moment obrotowy, za mały do podniesienia nawet niewielkiego ciężaru. Ciężar nie będzie również opuszczany, ponieważ wytwarzany przezeń moment jest za mały do spowodowania przejścia silnika w stan hamowania przeciwprądowego.18.09.2015 godz.: 09:59 wyśw.: 1102 ID str.: 7350 Więcej