Auto-Michałowski - Ford mazowieckie
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą przygotowaną przez firmę Auto - Michałowski. Od 1974 roku proponujemy usługi motoryzacyjne. Przeprowadzamy naprawy mechaniczne, blacharsko - lakiernicze i sprzedajemy części. Przeprowadzamy: naprawy w ramach gwarancji fabrycznej, przeglądy okresowe, naprawy bieżące, diagnostykę komputerową, przeglądy i naprawy klimatyzacji, holowanie samochodów 24h czy wynajem samochodów zastępczych. Jesteśmy autoryzowanym serwisem Forda, ale reperujemy wszelkie marki pojazdów. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej w celu zapoznania się ze szczegółową propozycją przedsiębiorstwa.
- Aktualizacja - data: 21.07.2015, godz: 16:05
- Ilość wyświetleń: 657
- ID strony w katalogu: 6606
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Powiązane tematy
, ford Bródno, ford targówek, ford motocraft warszawa
Kategorie
Zareklamuj stronę auto-michalowski.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Falowniki Hitachi
Wartość sprawności zmienia się również w zależności od silnika. W silnikach tego samego typu sprawność rośnie wraz ze wzrostem mocy znamionowej. Korzystne są dla użytkownika niektóre właściwości silnika elektrycznego, uzyskiwane przez zmniejszenie sprawności. Do takich właściwości należy np. w zwartych silnikach asynchronicznych wielkość momentu pociągowego.
Prędkość obrotowa silnika
Znamionowa prędkość obrotowa silnika ma znaczny wpływ na jego wymiary gabarytowe. Przy tej samej mocy znamionowej silnik ma tym większe wymiary i ciężar, im niższa jest jego znamionowa prędkość obrotowa.
Tabliczka znamionowa
Poniżej podajemy wyciąg z projektu PNE dotyczący tabliczki znamionowej :
Każda maszyna (elektryczna) powinna być zaopatrzona w tabliczkę znamionową umieszczoną tak, aby była dostępna w czasie ruchu maszyny i zawierającą następujące dane:
a) nazwa lub znak wytwórni,
b) numer normy, wg której maszyna jest wykonana,
c) typ lub numer katalogowy,
d) numer fabryczny.18.09.2015 godz.: 08:30 wyśw.: 1279 ID str.: 7320 Więcej -
Dystrybutor falowników
Zmianę prędkości tych silników dokonuje się przez zmianę liczby par biegunów uzwojenia stojana.
Zasadniczo uzyskanie różnej liczby biegunów w jednym i tym samym silniku możliwe jest za pomocą dwóch lub kilku niezależnych uzwojeń nawiniętych na stojanie, z których każde wykonuje się na określoną liczbę par biegunów, lub za pomocą jednego uzwojenia sekcjonowanego. Przy stosowaniu takiego uzwojenia zmianę liczby biegunów uzyskuje się przez zmianę kierunku prądu w części sekcji uzwojeń. Silniki wielo uzwojeniowe znacznie ustępują silnikom jednouzwojeniowym z powodu niepełnego wyzyskania miedzi stojana, bardzo małego współczynnika mocy i małej sprawności. Dlatego większe perspektywy rozwoju mają silniki jednouzwojeniowe.
W związku z różnorodnymi wymaganiami stawianymi przez mechanizmy robocze co do długotrwale dopuszczalnych wartości mocy i momentu przy różnych prędkościach, wielo-biegowe silniki elektryczne produkuje się do pracy ze stałą mocą lub ze stałym momentem.18.09.2015 godz.: 09:08 wyśw.: 1112 ID str.: 7333 Więcej -
Reduktory ślimakowe
Moment obrotowy silnika jest proporcjonalny do strumienia magnetycznego stojana i prądu wirnika. Włączenie rezystancji w obwód wirnika przy niezmiennym obciążeniu na wale silnika powoduje zmniejszenie prądu i momentu rozwijanego przez silnik. Przy stałym momencie obciążenia powoduje to zmniejszenie prędkości silnika, które z kolei prowadzi do zwiększenia siły elektromotorycznej wirnika i wzrostu prądu do poprzedniej wartości. W ten sposób moment silnika z powrotem osiąga wartość momentu obciążenia i napęd wiruje z ustaloną prędkością, mniejszą od poprzedniej.
Tym samym wartościom zmiany momentu obciążenia na wale silnika odpowiada taka sama zmiana prądu wirnika. Przy małej rezystancji obwodu wirnika zmiana prądu przebiega przy odpowiednio małej zmianie siły elektromotorycznej, a zatem przy małej zmianie prędkości.
Przy większych rezystancjach do uzyskania takiej zmiany prądu wirnika potrzeba znacznie większych zmian siły elektromotorycznej wirnika, a więc także większych zmian prędkości silnika.
Wadą rozpatrywanego sposobu regulacji prędkości są znaczne straty energii w ohwodzie wirnika, proporcjonalne do zakresu zmiany prędkości przy stałym momencie obciążenia.
W związku z tym ten sposób regulacji stosuje się w napędach, które pracują z dużymi prędkościami i w których praca przy małych prędkościach trwa stosunkowo krótko.
Długotrwała praca z małą prędkością przy włączonych opornikach w obwodzie wirnika jest usprawiedliwiona w napędach z wentylatorowym momentem obciążenia (np. w wentylatorach i pompach odśrodkowych). W mechanizmach tych ze zmniejszeniem prędkości maleje moment oporowy. Straty w opornikach obwodu wirnika nie są więc proporcjonalne do obniżenia prędkości i stanowią ok. 20% mocy znamionowej silnika przy prędkości ok. 50% nn.18.09.2015 godz.: 09:23 wyśw.: 1204 ID str.: 7340 Więcej